HEROES
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
HEROES

Be a Hero! Or a Villain...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Glaasje drinken, luisteren naar muziek...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:32 pm

Syria was nogal bezopen na een paar biertjes, en voelde energie uit har lichaam vloeien.. Maar.. "Hé, wacht eens!" Ze klonk nog steeds niet erg helder, maar keek doordringend naar Peter. "Jij, toiletten, nu!" Ze pakte Peter aan zijn boord vast, en trok hem hardhandig mee het toilet in, waar later wat mannetjes uitdonderden.

"Zo.." Syria veegde zacht wat haar uit haar gezicht, en toen, opeens, zo snel als de bliksem, plakte ze Peter tegen de muur met haar blote handen. "Jij jat mijn energie. Minder relaxt." Zei ze bits.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:35 pm

Peter was keurig meegekomen maar voor hij het wist, werd hij tegen de muur gedrukt en kon hij even geen kant op. "Wat? Ik weet niet waar je het over hebt!" Peter probeerde zich los te wurmen en zou het wel handig vinden als hij een gave kon gebruiken nu. Hij concentreerde zich, maar er gebeurde niet veel. "Waar is Doriath als je hem nodig bent?" dacht hij, terwijl hij met alle kracht probeerde los te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:36 pm

"Je neemt me energie af!" Zei Syria, en haar haren geleiden een oment een lading electriciteit, die knetterend naar haar rug liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:38 pm

"Maar hoe zou ik dat moeten doen? Ik kan dat niet, hoewel...heb jij die gave dan?" Peter kreeg een glimlach op zijn gezicht. Hij concentreerd zich nog een keer, maar dit keer wist hij waarom hij moest concentreren. Meteen voelde hij een energiestroom door zijn lichaam gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:44 pm

"Kappen!" Syria's ogen vervormden zich tot spleetjes, en haar haar geleidde nog eens stroom elektriciteit. "Die energie mag je lekker zelf gaan regelen mattie." Zei ze schamper, en ze legde een hand op Peter's borst, die even lichtjes opgloeide, en vervolgens elektriciteit naar Syria's hand begon te geleiden. "En ik neem de mijne terug." Ze keek hem even vreemd aan, en het leek of ze erg boos was. "Jij bent een Absorbeerder?" Vroeg ze, terwijl ze de elektriciteit door zich heen voelde stromen. "Dat lijkt me in ieder geval wel, anders had je best geweten wat ik bedoelde."
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:48 pm

Peter voelde zijn energie wegstromen en voelde zich al gauw weer normaal. "Laat los, genoeg gespeeld nu!" Peter voelde zich net iets slapper dan voorheen. "Inderdaad, mijn gave is het absorberen van andermans gave. Zodra ik bij een ander in de buurt ben, kan ik die gave gebruiken. En volgens een vriend van mij, kan ik ze dan zelfs gebruiken als ik me goed concentreer op die persoon." Peter dacht ineens na. "Maar wacht eens, zou ik nu haar gedachten dan ook kunnen lezen?!" Hij zei niks en keek haar gewoon aan, terwijl hij in hij hoofd nadacht over zijn gave.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:51 pm

"Hoogstwaarschijnlijk niet." Syria bekeek de geconcentreerde blik van Peter. "En probeer niet mijn krachten tegen me te gebruiken. Vind i minder relaxt." Ze glimlachte even flauwtje,s en zette Peter neer. "Het spijt me, ik ben soms nogal bits." Zei Syria, waarna ze even haar hoofd schudde. "En ik ben niet helemaal helder."
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:54 pm

"Ach, het is al goed. Het spijt mij van het onbewuste jatten, hoewel ik er niet al te veel aan kon doen." Peter liep de toiletten uit en hield de deur voor Syria open. "Peter is de naam, en de jouwe is?" vroeg hij, terwijl hij wachte op Syria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 9:08 pm

Jay keek Syria verbaasd aan. Maar zo snel ze kwam, ging ze ook weer. 'Achja, in mijn ééntje aan de bar is ook leuk' zij hij sarcastisch. 'Wat is het saai vandaag' en Jay keek naar de klok boven wat flessen drank op de bar. Hij zuchte, normaal gaat hij nooit vroeg weg, maar als het zo saai is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 9:12 pm

Peter kwam inmiddels al weer bij de Bar. "Zo, heb je me gemist?" grapte hij en ging naast Jay zitten. "Wat is er? Voel je je brak?" Peter bekeek Jay en vond hem er niet gezond uitzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 10:08 pm

"Nee, hij mist mijn gezelschap, nou goed?!" Zei Syria schamper, en ze trok Peter van haar kruk af Razz "Zoek een eigen x]" Zei ze, en ze begon te giechelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 10:19 pm

Peter lachte en ging op de kruk naast Syria zitten, die ook leeg was. "Zo beter?" vroeg hij, terwijl hij wat drinken bestelde. Weer een ijsthee natuurlijk. "Zo, en waar kom jij vandaan?" vroeg hi aan Syria. Hij was wel geïnteresseert in haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 10:34 pm

"Griekenland." Syria schonk een glas water in uit de karaf die ze had besteld, en plette er afwezig een citroenschijfje in. "En jij?" Vroeg ze, aangezien ze nogal nieuwsgierig was naar Peter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:12 pm

'Ja brak' twijffelde Jay 'Meer verveling.' zij Jay en wierp een blik op Jake die wat mensen aan het dronken voeren was. Wat was de wereld weer vrolijk. Als een film, speelde het zich voor zijn ogen af. Misschien kon hij beter naar huis gaan, wat trainen en naar bed doet hem wellicht goed. Als je door het raam keek, was het stik donker. Dat is de beste tijd voor een water-stuurder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:13 pm

"Neem een jointje geakk.." Syria keek schamper naar Jay, en grijnsde. "Buiten, natuurlijk." Ze stond op, en pakte haar tas en haar jas van de kapstok, waarna ze buiten de disco ging staan, en haar tas opende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:28 pm

Jay is opgegroeit op de straat en heeft versschillende mensen zien breken door drugs. Hij liep achter Syria aan, 'Hey wacht' zij Jay, die ernstig de buitendeur achter zich dicht deed. 'Wat doe je?' ze was een mooi meisje, zal ze verslaafd zijn? Een joint is opzich niets mis mee, maar Jay was altijd bang voor drugs. Daarom nam hij nooit te veel alcohol op één avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:31 pm

"Ik ga.." Syria staarde even wezenloos naar de joint tussen haar vingers, en schudde meewarig haar hoofd. "-die joint niet roken." Ze rolde even met een glimlach haar ogen, en keek lachend naar Jay. "Thanks. Die hou je te goed." Zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:41 pm

'Hey, kan ik iets te drinken voor je halen?' vroeg Jay. Het was een ingewikkeld persoon, en Jay snapt niet helemaal hoe ze in elkaar zit. Ze ziet er niet direct uit als een zwerver, maar doet alsof ze het meest broke is van allemaal. Er zat iets achter, bedacht Jay. 'Nou, iets drinken?' herhaalde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:43 pm

"Ja. Euh. Bordeaux, een kleintje." Syria keek hem even stralend aan, en veegde een pluk haar uit haar gezicht. Ze trok hem even terug aan zijn shirt, en stopte hem een biljet van vijftig in de hand. "Ik trakteer." Zei ze schamper, en ze stopte haar handen terug in haar zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:45 pm

Peter bleef natuurlijk weer achter. Hij dronk zijn glas leeg en liep ook maar naar buiten. Het was immers laat en hij was best uitgeput, zeker na dat Energie-stromen gedoe. Hij wenste de anderen een goede nacht en liep richting zijn studentenhuisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:47 pm

"Hé Peter!" Syria blies een wolkje koude lucht, en keek hem vragend aan. "Blijf je niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:47 pm

Jay keek vaag naar zijn hand, een meisje dat trakteerd? Niet echt logisch. Maar hij had zelf geld zat, en zij zag eruit alsof ze het nodig had. Jay liep samen met haar naar binnen, en stopte zonder dat ze het zag het geld terug. Hij bestelde voor beide een drankje, en richte toen zijn blik op Syria 'Dus, wat doe je zoal in het leven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:49 pm

"Ikk.. Wacht totdat die Peter-gozer, dinges terug komt." Zei Syria kalmpjes. Ze keek even naar Jas. "Jij?" Vroeg ze met een flauw glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:53 pm

Waar had ze het nu weer over. Ze doet de hele tijd al vaag 'Wat is er met je? Eerst wil je met me blowen, dan zit je geef je me cash, en vervolgens zit je bij Peter te plukken.' zij Jay met een harde stem. Een beetje mistrieus kan je haar wel noemen. Ze komt ook niet als één van de meest nuchtere over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02, 2008 11:54 pm

Peter draaide zich om..."Ooh, ik dacht...achja...ik blijf nog wel even." en hij ging naast Syria zitten. "Jah, ik ben ook wel benieuwd wat jij doet, Jay toch?"

Ineens dacht Peter aan zijn gedachte in de Toiletten

"Zou ik iemands gave kunnen gebruiken, als ik me daarom concentreer?"

Peter probeerde wat. Hij concentreerde zich op het gedachtenlezen van Doriath en wachtte af tot er iets gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Glaasje drinken, luisteren naar muziek...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HEROES :: Spelwereld :: Disco-
Ga naar: