HEROES
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
HEROES

Be a Hero! Or a Villain...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Glaasje drinken, luisteren naar muziek...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimeza nov 01, 2008 12:36 am

Syria liep de disco binnen. De kleerkast die diende als deurwaarder had haar al snel doorgelaten, en ze ging aan een tafeltje zitten, vlakbij de bar. Ze bestelde een cola, ze wilde het voorzichtig aan doen wat de drank betrof vanavond. Ze hoorde de zachte melodie van de vleugel die op een verhoging stond. Ze herrinerde zich dat ze op diezelfde plek nog met iemand had staan dansen, maar zoals veel van de mensen die ze kende was hij verdwenen in de mist om haar heen. Ze schudde evn haar hoofd, en haar ogen glinsterden, maar waren tegelijkertijd ook weet dof. Ze grijnsde vreemd, en nam nog een slok cola, waarna ze achterover leunde op haar stoel, en meeneuriede met het melodietje van de piano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 15
Registration date : 31-10-08

Character sheet
Gave: vuur
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimeza nov 01, 2008 5:18 pm

Jake kwam binnengelopen. De disco zou toch een mooie plek zijn om te werken. Hij haalde een keertje diep adem. Voor een beetje rust in zijn hersens te maken. Nouja. Het was redelijk druk in de disco dus moest Jake zich een beetje zig zaggen. Op een gegeven moment stond hij bij de deur van de baas. Hij klopte een keertje stevig. De deur ging daarna open en Jake stapte binnen

...............

Na een uur of langer. Dat zou Jake zo niet weten. Kwam hij eruit met een blij gezicht. Hij was aangenomen. Er waren slechts twee andere kandidaten vandaag. En van gisteren was niemand goed genoeg. Dus was de keuze al heel snel gemaakt. Jake liep dus ook met een dik smile door de disco. Hij pakte maar iets te drinken en bestudeerde de disco/café. Zodat wanneer hij moest werken het één en ander al wist. Hij was wel tevreden over zichzelf. En wie weet kon hij hier ookwel een keer een concert geven... Maarja eerst de eerste werkdagen overleven voor teveel hoogmoed krijgen. Hij pakte zijn cola en ging op een kruk zitten en keek door de zaal terwijl hij langzaam zijn cola opdronk.
Met nog steeds zijn "big-smile"....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:13 am

'Broertje' zij Jay die dorstig naar de bar toe liep. 'Krijg ik nog drank, of zijn we lui?' glimlachend begroete Jay zijn vriend. Hij bestelde een glas bier en liep naar de dansvloer. Hij sprak een willekeurig meisje aan 'Hey, mooie schoenen.' lachend werd hij weg geduwd door haar.

Na wat gedanst te hebben kwam hij moe aan de bar zitten, en keek Jake aan. 'Nice Job. Maar je hoeft het niet te doen hé?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 15
Registration date : 31-10-08

Character sheet
Gave: vuur
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:18 am

"Achja.... Voor mezelf voelt het beter."
Zei Jake beetje trots.
"En ik heb een goede kans dat ik wat meer ladies kan oppikken."
Zei hij flauw met een lach. Terwijl hij zijn lege glas neerzetten.

Jake stond op van kruk. En keek eens rond en glimlachte naar een aantal meisjes in de disco.
"Drinken,vrouwen en feesten combineren dat is toch goed werk ofniet?"
Zei hij daarna nog een beetje kijkend naar een aantal dames in de zaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:20 am

Peter kwam ook de disco binnenlopen. Hij had de schooltijd achter de rug en had zin in wat feest en drinken.

Hij liep naar de bar en bestelde een glas IJsthee, want het was nogal benauwd in de disco. Hij ging op de kruk zitten en keek naar al die mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:23 am

'Jay Jason Smith voor jou, jochie' Jay knipoogde. Hij liep naar een meisje, en kuste haar op haar wang. Een hand raakte zijn wang 'Au!'

Jay liep weer naar de kruk 'Achja, pech kan iedereen overkomen' glimlachde hij naar Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:31 am

Peter zag dat een van de werknemers en een gast een beetje aan het playen waren met meiden. Hij lachte even toen hij zag dat een van de twee een klap op de wang kreeg en nam weer een slok drinken. Hij bleef die twee even bestuderen en keek ondertussen naar wat meiden die er voor langs liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 15
Registration date : 31-10-08

Character sheet
Gave: vuur
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:31 am

"Ja klopt."
Zei Jake die flashbacks kreeg van zijn blauwtjes. En maar zijn mond hield voor hij al zijn opgelopen blauwtjes kreeg te horen. Maar toch even een geintje
"Ze speelt gewoon hard to get volgensmij."
Zei Jake met een lach."Gewoon volhouden, dan krijg je of de chick of het straatverbod."
Na even een pauze."Ik krijg meestal het straatverbod, maarja de mijne zijn eigenlijk gewoon smoor op mij verliefd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:40 am

'Jij wel underdoggy' lachte Jay.
Jay keek naar Peter, een jongen die hem vaag aankeek. 'Lust jij geen Lady's?' Jay ging op de kruk naast hem zitten 'Jay, aangenaam'

Jay luisterde wat met de muziek mee. Hij hield van muziek. Een manier van ontspanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:42 am

"Of ik ze niet lust? Ik heb ze nog nooit geproeft eigenlijk." lachte Peter, maar stopte al snel weer. "Mijn vroegere vriendin is omgekomen door een ongeluk waarvan ik beschuldig werd. Sindsdien heb ik een beetje last van bindingsangst. Ooh, ik ben trouwens Peter." en hij schudde Jay's hand. Hij nam weer een slok en luisterde ook naar de muziek. "Zo, kom je hier vaak?" vroeg Peter toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:49 am

'Ik hou van meiden, en de drank is goed.' zij Jay, die wel trots was op Jake. Jay keek wat rond 'Spijtig, van je vriendin. Ik heb eigenlijk nog maar één vaste relatie gehad, maar mannen zijn niet de enige die veel voor cash doen.' Akelig dacht hij terug, maar was blij met zijn leven en hoe het nu loopt. 'En jou heb ik hier nog weinig gezien' zij Jay vragend naar Peter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 2:58 am

"Klopt, ik woon hier ook nog niet zo lang." Peter dronk het laatste beetje ijsthee op en begon op de ijsklontjes de knabbelen. "Sorry, rare gewoonte." mompelde hij. Hij keek naar de andere jongen. "Is dat je broer ofzo, of familie?" vroeg Peter geinteresserd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 3:00 am

'Broertje, hechter familie dan dit bestaat niet' glimlachte Jay, die geen zin had in Geschiedenis verhalen. 'Waar kom je vandaan dan?' vroeg Jay zich af. Hij zal vast het een en ander mee hebben gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 3:25 am

"Ik kom uit Miami, maar ben verhuist door een ongeluk waarvan ik van beschuldigd werd. Hoewel ik geen idee heb wat er gebeurd is, en wat ik zou hebben gedaan. Daarom ben ik het huis uit gegooit en kwam ik hier naartoe." Peter werd even stil. "Achjah, het leven gaat door en ik moet er maar wat van maken." Peter zag dat de overgebleven ijsklontjes gesmolten waren en dronk dat snel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 12:49 pm

Syria werd wakker. Ze merkte dat de muziek harder stond, en dat ze niet meer zat waar ze in slaap was gedommeld. "Hé, wtf?!" Riep ze, nog een beetje slaapdronken, en ze klom omhoog. Het bleek dat ze aan de andere kant van de toog op een soort bank had gelegen, en ze keek even oriënterebn rond. "Euj, gozer.. Dankje, ofzo?" Syria keek even vaag naar Jake, aaangezien ze dacht dat hij haar had weggedragen van de menigte mensen. "Biertje graag. Om hetn weg te spoelen." Ze voelde even aan haar hoofd, en wreefhaar ogen uit. "Syria Flammindale. Aangenaam." Zei ze droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 4:26 pm

Jay keek naar het meisje, ze zag er brak uit. Meestal zijn er wel een paar die straalbezopen zijn, maar zij was anders. Jay keek Jake aan 'Hey, doe nog maar een Cola om de alcohol weg te spoelen'

Jay liep met zijn Cola terug de dansvloer op, en ging op zoek naar wat vrouwelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jilla

Jilla


Aantal berichten : 23
Registration date : 31-10-08

Character sheet
Gave: Dingetjes weg schieten en naar je toe laten komen =o
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 4:40 pm

Jilla liep de disco binnen,En ging onzeker bij de bar zitten.
Ze bestelde een breezer,En keek naar de mensen,Die er nogal bezopen uitzagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 4:53 pm

Jay liep wat rond, hij had twee biertjes op, hij dronk nooit zo veel alcohol dat hij echt dronken werd. Aangeschoten af en toe is leuk, maar hij had een hekel aan katers.
Jay nam een slok van zijn cola, en ging vrolijk naast Jilla zitten. Er waren bijna nooit Aziatische meiden hier, normaal gesproken werden ze streng opgevoed. 'Naam?' vroeg hij streng, alsof hij iets moest bewaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jilla

Jilla


Aantal berichten : 23
Registration date : 31-10-08

Character sheet
Gave: Dingetjes weg schieten en naar je toe laten komen =o
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 4:59 pm

Jilla draaide zich om,En keek Naar Jay alsof het iets vies was.
''Pardon?'' Vroeg ze verontwaardigd,En zag aan hem dat hij aangeschoten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 5:05 pm

'Ik ben onschuldig' zij Jay die zijn beide handen omhoog deed. Wat is dat mens aangebrand zeg dacht Jay, en hij pakte zijn Cola en nam hem mee naar de dansvloer. Mooi meisje, jammer dat ze zo chagrijnig was. Een mooi nummer knalde door de zaal heen, en Jay besloot wat te gaan dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jilla

Jilla


Aantal berichten : 23
Registration date : 31-10-08

Character sheet
Gave: Dingetjes weg schieten en naar je toe laten komen =o
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 5:07 pm

Jilla lachtte.
Ze mocht de jongen wel.
Jammer dat hij zo kinderachtig deed,Dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 5:23 pm

"Héhé, niemand jat zomaar mijn zinnen!" Syria stond een beetje trilllerig op, en liep naar Jay met haar glas bier. "Syria." Ze stak een ranke hand uit, en keek haar aan met haar donkergrijze ogen. "Aangenaam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 7:44 pm

'Jay' de man schudde zijn hand. Ze voelde warm, maar de lucht van alcohol nekte haar schoonheid. Jay werd langzaam moe, maar had geen zin om te slapen. Dan maar aan de bar uitrusten, de enige kruk die vrij was, was naast Jilla. Het moet maar, Jay ging naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:19 pm

Syria grijnsde even schaapachtig. en trok de man die naast Jay op een kruk zat van zijn zitplaats. "Die was bezet." Zei ze schamper, waarna ze ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitimezo nov 02, 2008 8:23 pm

Peter kon het allemaal even niet meer volgen en ging maar naast een van de meiden zitten waar Jay bij zat. "Zo, valt hij jullie lastig?" vroeg hij aan een van de twee, zij die een wat Aziatisch uiterlijk had. "Ben Peter, heb hem ook net ontmoet hier." Hij stak zijn hand uit en voelde ineens een rare stroom van energie door zijn lijf gaan. "Wat gebeurt er, hebben deze mensen ook gaven?" vroeg hij zich af, maar liet niks merken tegenover de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glaasje drinken, luisteren naar muziek...   Glaasje drinken, luisteren naar muziek... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Glaasje drinken, luisteren naar muziek...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HEROES :: Spelwereld :: Disco-
Ga naar: