HEROES
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
HEROES

Be a Hero! Or a Villain...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jake & Jay

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:24 pm

Jay kuste kneep zachtjes in haar arm. En kort daarna, werden de vlekken te groot, zwart heersde over zijn zicht. Langzaam sliep hij.

*8 uur later*
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:26 pm

Syria werd wakker. De mist die over Manhattan hing kwam over als een dikke waas, en ze rolde de deken van zich af. Ze merkte dat ze Jay's hand krampachtig vasthield, en ze gaapte even, waarna ze voorzichtig haar hand terug trok. Ze stapte uit bed, en ging voor het raam staan, waar de eerste zonnenstralen haar lijkbleke, zijde lichaampje reflecteerden in het glas..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:42 pm

Jay werd wakker, en de zon scheen fel in zijn ogen. Hij wreef over de wond, waar het verband nog steeds zit. Hij stond op, en trok wat kleding uit zijn kast. Hij deed zijn trui uit, en deed een blouse aan. 'Hey schoonheid' zij de man, omhelsde Syria, en gaf haar een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:45 pm

"Hey." Syria glimlachte, maar draaide zich niet om. Ze legde met zachte handen de armen van Jay om haar naakte lichaam heen, en hield zijn handen bij elkaar vast, met die van haar erop. "Het is een prachtige dag." Zei ze, terwijl een koude wind via het raam binnengolfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:47 pm

Jay snoof zijn longen vol zuurstof en zij zelfverzekerd 'Weet ik'
Hij legde zijn kin op haar schouder, en drukte zijn wang tegen die van haar. 'Ik heb jou, jij hebt mij. Prachtig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:50 pm

Syria opende haar mond om iets te zeggen, maar bedacht zich, en draaide zich om. Ze gaf hem een kus op zijn mond, en omhelsde hem, zodat haar ijskoude lichaam een bleke afdruk achterliet op Jay's warme huid. "Ik heb energie nodig.." Ze keek hem aan met een soort droeve blik en liep naar het bed, waar ze haar kleren aan begon te trekken.. "En ik heb het warm." Zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:56 pm

Jay was even sprakeloos, bedoelde ze drugs? Hij liep naar haar toe, maar zweeg. Hij wist even niet wat hij moest doen.

'Kom je mee naar beneden?' stelde hij na een kille stilte voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:57 pm

"Ja. Ik heb honger als een paard." Ze glimlachte flauwtjes, en de dunne satijnen sjaal die ze om haar nek wikkelde zweefde bijna achter haar aan toen ze de trap afwandelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 11:05 pm

Jay gleed van de trapleuning, en haalde wat eieren uit de koelkast 'Broodje ei?' bood hij Syria aan. Jay haalde een flesje cola uit de koelkast 'Oja, als je wil drinken, pak je maar hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 11:06 pm

"Graag, en bedankt." Syria glimlachte, en ging op haar tenen staan om hem een kus te geven. Ze ging aan tafel zitten, en bekeek een foto op het aanrecht. "Zijn jij en Jake dat?" Vroeg ze, terwijl ze een glas water dronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 11:10 pm

Jay nam de kus dankbaar aan. En gooide ei in de pan. 'Veel andere foto's heb ik niet' glimlachde hij, met zijn geschiedenis in gedachte. Hij draaide de eieren om, pakte twee borden. Hij nam een gulzige slok Cola, en sneed twee broodjes door midden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 04, 2008 11:12 pm

"Iets tegen foto's Razz ?" Vroeg Syria glimlachend, en ze nam een bord aan van Jay. Ze nam een elegant hapje, en keek even om naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jason

Jay Jason


Aantal berichten : 64
Registration date : 30-10-08

Character sheet
Gave: Water Sturen
Hero/Villain: Hero
Partner:

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 05, 2008 12:49 am

'Nee, maar heb er verder niets mee.' Jay schoof de eieren in de broodjes, en zette de borden op tafel. 'Wil je iets zeggen?' vroeg Jay zich af, en keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syria

Syria


Aantal berichten : 53
Registration date : 01-11-08

Character sheet
Gave: Energie
Hero/Villain: Neutraal
Partner: -

Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 05, 2008 11:18 am

"Nee. Of toch wel, eigenlijk.." Ze zuchtte, en draaide zich om. "Ik droomde vannacht. Weer over mijn broer, zoals ik de laatste paar maanden al doe. Maar dit was anders. Ik zou kunnen zweren dat ik pijn leed tijdens de droom.." Zei ze, en ze klonk weer erg in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jake & Jay - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake & Jay   Jake & Jay - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jake & Jay
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jake Mccaslin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HEROES :: Spelwereld :: Woonlocaties-
Ga naar: