HEROES
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
HEROES

Be a Hero! Or a Villain...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Peter's huis

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Peter
Admin
Peter


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 33
Registration date : 25-10-08

Character sheet
Gave: Absorberen gaven van anderen
Hero/Villain: Hero
Partner: -

Peter's huis Empty
BerichtOnderwerp: Peter's huis   Peter's huis Icon_minitimema nov 03, 2008 12:41 am

Peter liep naar zijn huis toe en zocht in zijn broekzakken de sleutels. Na even zoeken had hij ze gevonden en probeerde hij ze in het sleutelgat te krijgen, maar dat ging moeilijk door het feit dat het donker was en er geen licht brandde. Na een minuut of 3 te hebben gepuzzelt met de sleutel, zat hij er dan toch in.

Hij deed de deur open en liep naar binnen. Na de deur dicht te hebben gedaan en al die dingen, plofte hij neer op zijn bed. "Wat een dag. Wie had het ooit gedacht? Ik een Gave." mompelde hij en ging zijn hele dag na. Daarna zette hij de wekker en kleede hij zich om. Hij zette de wekker voor de volgende dag en wou het licht uit doen, maar ineens bedacht hij zich iets. "Ik moet een lijst maken met alle gaven die ik al geabsorbeerd heb. Misschien dat ik daar later nog profijt van heb." Snel pakte Peter een vel papier en een pen en ging op bed zitten. Daar schreef hij de gaven op. "Zo, en dan nu....Slapen!" Peter legde de pen en het papiertje in een latje in zijn nachtkasje en besloot dat dat de vaste plek ervoor werd. Toen deed hij het licht uit en ging slapen.

Citaat :
LIjst Peter's geabsorbeerde gaven:
- Gedachten lezen - Doriath
- Energie afpaken - Syria

-
(Note: Dit is alleen een lijst van de gaven die Peter weet dat hij die heeft. Onbewust heeft hij ook andere gaven geabsorbeerd.)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peter's huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Noa's Huis
» Jilla's huis
» Abygirls huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HEROES :: Spelwereld :: Woonlocaties-
Ga naar: